De creatieve avonturen van een Wolvrouw (meestal) en een Houtman (zo nu en dan)

.


dinsdag 24 december 2013

Kerst, Grote Finale, kadootjes en uitslag Winterlichtjes


Het is Kerst. Ik heb begrepen dat veel mensen Kerstmis verschrikkelijk vinden!
Ik hou héél erg van Kerst. Omdat ik dol ben op gevulde musketkransjes, maar ook omdat ik het zo gezellig vind om iedereen om me heen te hebben. Familie en vrienden, ik sta erop dat ze komen. Samen eten, koken en wandelen, vaste prik, of ze nou zin hebben of niet.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom sommigen niet zo van Kerst houden.


Vandaag is het ook de laatste dag van de Adventskalender.
De Grote Finale, met achter het allerlaatste en mooiste luikje een achtdubbele give-away én hier een kleine peiling naar jullie mening.
Dat laatste omdat we graag willen weten wat jullie het leukst vonden aan de kalender en welke onderwerpen jullie graag terug willen zien.


Want we gaan ermee door! Met een gezamenlijke Samenspinselsblog vol inspiratie en over elf maanden hopelijk weer met een Creatieve Adventskalender!
Gastbloggers zijn weer meer dan welkom, dus doe mee!


Bovendien hebben we ook dit keer weer een prachtig digitaal boek gemaakt van de Adventskalender. Om te bewaren en om zo nu en dan in te kijken voor wat inspiratie.
Het vorige boek vindt je nog steeds hier.


Nòg een kadootje: ik heb voor twee van jullie een paar van mijn Winterlichtjes.
Een eerlijke loting onder de reacties, met behulp van een onverschillige puber (waardoor partijdigheid volkomen uitgesloten is) gaf de volgende winnaars:
- Tryntsje van Handmadehandsome
- Pauline van Stekje
Ik stuur jullie een email. Geniet van de lichtjes!
 

Dus lieve mensen, doe mee met de peiling, volg onze Samenspinselsblog en deel je ideeën met anderen. 
En laten we de wereld samen vooral een beetje mooier maken.


7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke verrassing zo aan het eind van het jaar, ik stuur je mijn adres.
    Ik wens je heerlijke, warme kerstdagen met veel lieve mensen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerstdagen Kyra! Heb inmiddels mijn eigen winterlichtjes gemaakt en ook nog 2 voor mijn overbuurvrouw die ze ook zo leuk vond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke leuk, Anniek! En er staan zoveel mooie dingen op je blog, prachtig!

      Verwijderen
  3. Gezellige sfeer Kyra. Voor jullie ook fijne kerstdagen en een mooi 2014. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch een prachtig huis! En lieffie, bedankt voor de prachtige kerstbomen in de post! Ik wens je veel mensen over de vloer en wandelingen deze kerst. Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Kim. 't Is helemaal uitgekomen je wens. Hoop dat jullie ook fijne kerstdagen hebben gehad!

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's! Kerst bij jou is ook geweldig!! Hoop dat je hele mooie dagen hebt gehad! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen