De creatieve avonturen van een Wolvrouw (meestal) en een Houtman (zo nu en dan)

.


donderdag 28 november 2013

Samenspinsels Online Adventskalender 2013

Hè hè, het is zover! Wekenlang is er hard gewerkt, hier in Huize Hout en Wol én elders, allemaal in het diepste geheim.
Vandaag echter mogen jullie het weten! Telefoon uit, computer aan. Zit je goed?

Eexterhout
Het is bijna december en hij is er weer! De Samenspinsels Online Adventskalender 2013!

LittleZ
Je kent ze natuurlijk wel, de kalenders die ons helpen aftellen tot Kerst.
Vroeger met kleine glitterplaatjes achter de deurtjes, de generatie van mijn Pubers vonden er al een chocolaatje en jullie krijgen zelfs een digitale verrassing die je opent door op het deurtje te klikken!

Anni-tas
De Samenspinsels Adventskalender is een geweldige tournee langs 24 gratis, creatieve tutorials, patronen, give-aways, printables en andere inspirerende verrassingen. Op deze manier worden ook de dagen voor Kerst een feest!

Hoodwinked
Wie zijn die Samenspinsels?
Een groep Nederlandse, creatieve bloggers - waaronder jullie Kyroushka - oorspronkelijk ontstaan uit de Dutch Swappers-kring. Allemaal hebben we iets bijzonders te bieden op het gebied van Kunst, Ambacht of Nijverheid.
Tezamen vormen we een platvorm voor creativiteit: we willen elkaar en anderen inspireren, van elkaar leren en vooral de wereld een beetje leuker maken.

Bobbeez/8r1id
In 2011 hebben we, toen nog onder de naam van Dutch Swappers, de eerste creatieve Online Adventskalender opgezet, met groot succes. Dit jaar komt het onder de nieuwe naam Samenspinsels.

De Samenspinsels Adventskalender is een manier om onze ideeën met anderen te delen, "ter lering ende vermaak", zoals dat heet. Ieder lid van Samenspinsels heeft één of meerdere bijdragen geleverd en ook zijn er weer interessante gastbloggers gevraagd.

A-la-Sascha
Waar kunnen jullie de Samenspinsels Adventskalender vinden?
Op onze nieuwe, gezamenlijke blog Samenspinsels en daarnaast op alle deelnemende blogs (dus ook hier; je vindt hem onderaan dit bericht, maar ook in de kolom rechts). 

Je kunt de Kalender ook op je eigen blog plaatsen, want het is een bloghop. Kijk voor een uitleg onderaan de kalender!
Vanaf 1 december kan er iedere dag één vakje opengeklikt worden. Nee, niet meer en nee, je kan ook niet stiekem vooruitkijken.
  
Kimminita
We hopen weer héél veel mensen te inspireren tot een creatieve Advents-tijd, dus zegt het voort:
op Blogs, Facebook, Twitter, Forums, Nieuwsbrieven en online magazines: doe mee, doe mee!

N,enz.

(HELAAS, DE SAMENSPINSELS ADVENTSKALENDER 2013 IS VERLOPEN, je kunt gelukkig nog steeds de samenvatting van alle bijdragen in boekvorm inzien HIER op Issuu.)

8 opmerkingen:

  1. Wat super weer, ik ga er vast iedere dag weer van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen Karin! Ik weet zeker dat je het leuk zult vinden! Er zijn dit keer nog meer verschillende onderwerpen.

      Verwijderen
  2. ik heb een stuk van je tekst gestolen ;-) maar wel met bronvermelding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi kyra, wat een goed plan, zo'n kalender. Ik was het vergeten van voorgaande jaren. maar ik ben van de partij, iedere dag. De eerste is al heel leuk!!!!
    groet petra n.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo, Petra, ik ben ook heel benieuwd! Ik mocht de andere vakjes ook nog niet inzien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk!
    Nu weet ik zeker dat ik een nieuwsgierig aagje ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk weer online en val gelijk met mijn neus in de boter! Wat leuk deze adventskalender!

    BeantwoordenVerwijderen